Положення про творчу групу вчителів
"Зацікавити людей роботою - означає реалізувати плани. Зацікавити педагогів у професійному розвитку - означає надовго забезпечити успіх у розвитку всієї організації." Н.В. Нелива
Положення про творчу групу вчителів
1. Мета творчої групи: створення умов для творчої діяльності вчителів, підвищення якості освіти, педагогічної майстерності, самореалізація й особистий розвиток учителів і учнів школи.
2. Завдання творчої групи:
Розробка рекомендацій щодо вивчення проблеми на основі досягнень науки й упровадження їх у практику;
пошук ефективних способів застосування результатів наукових досліджень;
підтримка творчих учителів, які займаються науково-дослідною діяльністю й беруть участь в конкурсах на районному, обласному та Всеукраїнському рівнях;
здійснення методичного супроводу заходів соціального спрямування в школі;
3. Функції творчої групи:
Бере участь у розробці плану методичної роботи школи й програми розвитку навчального закладу;
бере участь у наукових дослідженнях, що стосуються найважливіших теоретичних проблем і фаху методичного об'єднання;
обговорює науково-дослідні, експериментальні роботи й рекомендує їх до публікації, бере участь у впровадженні результатів досліджень і експериментів у практику;
займається організацією й методичним супроводом дослідницької діяльності вчителів, а також за потреби організовує й проводить індивідуальні консультації;
узагальнює й поширює досвід роботи кращих учителів;
здійснює супровід науково-дослідної роботи учнів.
4. Організація роботи:
Творча група створюється на добровільних засадах із найдосвідченіших і теоретично підготовлених учителів, які виявили бажання прауювати над відповідною науково-теоретичною проблемою;
творчу групу очолює вчитель, обраний колегами, або один із керівників школи;
творча група працює за планом роботи, розрахованим на 2-3 роки;
засідання творчої групи проводяться раз на 2 місяці;
діяльність творчої групи здійснюється за такою технологією:
- перший етап: вивчення науково-педагогічної літератури з проблеми, засвоєння наявного досвіду, консультації з науковцями;
- другий етап: розробка моделей, схем, рекомендацій, порад щодо застосування на практиці досягнень науки, конкретизація рекомендацій, розроблених науковцями;
- третій етап: апробація рекомендацій, розроблених на основі теоретичних положень, коригування їх у процесі практичного застосування, набуття власного досвіду;
- четвертий етап: поширення напрацьованого досвіду;
- виступи з лекціями повідомленнями про цей досвід, пропаганда його в пресі; демонстрування досвіду на практиці; консультування під час підготовки і проведення семінарів-практикумів, науково-практичних конференцій тощо.
5. Документація і звітність:
План роботи з висвітленням актуальних проблем, мети й завдання, шляхів вирішення проблеми затверджується директором школи.
Склад творчої групи, графік засідань. Засідання творчої групи протоколюється, складається план проведення засідань, до яких додаються виступи членів групи й інші необхідні матеріали;
Діяльність групи розглядається на засіданні педагогічної ради наприкінці навчального року.