A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Лучанківська філія Бігунського ліцею
Словечанської сільської ради

ОРІЄНТОВНИЙ АЛГОРИТМ ДІЯЛЬНОСТІ ТВОРЧОЇ ГРУПИ

Дата: 03.11.2022 21:49
Кількість переглядів: 57

ОРІЄНТОВНИЙ АЛГОРИТМ ДІЯЛЬНОСТІ ТВОРЧОЇ ГРУПИ

1. Підготовчий етап. Аналіз шкільної практики, якісного складу наявних педагогічних кадрів. Визначення науково-методичної теми. Розподіл обов'язків та питань для кожного члена групи.

2. Науково-методична підготовка. Психологічна підготовка до сприйняття нового. Вивчення наявної науково-педагогічної  літератури та педагогічної літератури з певної проблеми, засвоєння передового досвіду, з'ясування сутності того, що впроваджується.

3. Складання програми діяльності. Визначення конкретних цілей і завдань групи. Розробка моделей, рекомендацій, порад щодо застосування на практиці існуючого досвіду. Розробка змісту діяльності творчої групи.

4. Визначення шляхів розв'язання проблеми. Колективне обговорення висунутих гіпотез. Випробувальне впровадження кращого педагогічного досвіду з даної проблеми.

5. Аналіз і підсумок результатів. Апробація набутого досвіду на основі нових педагогічних ідей, рекомендацій, розроблених творчою групою.

6. Узагальнення передового педагогічного досвіду.

7. Запровадження досвіду творчої групи в масову практику. Поширення набутого досвіду (виступи з лекціями, пропагадна в пресі), надання допомоги вчителям, які зацікавились ідеями творчої групи. Вивчення перспективи подальшого існування напрацювань цієї групи.

Творча група в довільній формі складає план роботи над проблемою, тривалість роботи її залежить від складності тієї проблеми, над розв'язанням якої вона працює.

Документація творчої групи

Робота творчої групи повинна бути підтверджена документально. До основних документів належать:

     1. Положення про творчу групу, яке затверджує Педагогічна рада.

     2. План роботи творчої групи.

     3. Протоколи засідань.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень